Bukan Saja Menyusahkan, Solat Berjemaah Sebelum Balik Sekolah Tu Benda Bodoh! Sedih bila orang Islam sendiri yang mengutuk usaha Pejabat Pendidikan Daerah Kuantan yang mana mewajibkan pelajar sekolah seluruh kawasan berkenaan solat berjemaah sebelum pulang ke sekolah. Tak tau tang mana yang dikatakan oleh bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim bahawa solat […]

Read More »

Sebelum kematiannya, Michael Jackson merupakan seorang lagenda artis yang sangat popular diseluruh dunia. Selain popular dengan lagu-lagunya dan teknik berjalan moonwalk, beliau juga popular dengan trik berdiri pada kecondongan 45 darjah. Jika anda tidak jelas apa yang kami maksudnya, sila lihat gambar di bawah. Dari segi sains, apa yang dilakukan oleh Michael Jackson dan pasukannya […]

Read More »

Orang-orang dengan golongan darah O adalah orang yang istimewa, kerana mereka boleh mendonorkan darahnya kepada semua golongan darah lain, namun orang-orang dengan golongan darah O cuma boleh menerima darah dari sesama golongannya. Orang-orang bergolongan darah O, senantiasa kelihatan menonjol diantara yang lain. Mereka mempunyai jiwa kepemimpinan, proaktif, bertenaga serta mempunyai kemampuan untuk selalu terus fokus. […]

Read More »

”Kami semua sudah jijik melihat tingkah laku si pelacur mawar tu” itulah luahan salah seorang penduduk yang turut di diami oleh mawar lia amelia yang dikatan pembawa sial dalam kampung tersebut. Hidup sebatang kara adalah sesuatu yang sangat menyakitkan bagi mawar,tidak ada satu saudara pun yang membujuk mawar untuk kembali kejalan yang di redhai oleh […]

Read More »

Inilah 8 Sebab Kenapa Lelaki Melayu TERGILA-GILAKAN Amoi Cina !!! Yang No.1 Memang 100% Betul !!! |Kebelakangan ini kita dapat lihat banyak pasangan campur kaum di Malaysia. Ini disebabkan Negara kita adalah Negara berbilang kaum yang hidup dengan harmoni. Sekarang sudah menjadi trend yang meningkat di mana lelaki Melayu berpasangan gadis Cina. Baru-baru ini kami ada […]

Read More »

Sejak beberapi hari kebelakangan ini,  gambar-gambar lama Menteri Pertahanan dan Menteri Kesihatan yang sedang duduk berlunjur sambil memakai baju kemaja-t berwarna oren telah jadi tular di laman-laman media sosial. Bagi mereka yang tidak tahu, gambar kedua-dua orang pejuang rakyat itu diambil setelah mereka ditangkap dan dimasukkan ke dalam Penjara Pudu akibat menganjurkan sebuah demonstari jalanan […]

Read More »

Ramai yang sering mengadu sakit kepala apabila makan beberapa jenis daging terutamanya daging kambing. Kerana takutkan kolestrol yang tinggi, ramai juga yang menghidari daripada memakan daging ini. Sebenarnya, rasa pening kepala itu merupakan tindak balas daging kambing itu yang mencegah penyakit darah tinggi dan obesiti. Penyakit darah tinggi adalah berpunca daripada kolestrol dalam darah yang […]

Read More »

Percaya atau tidak,walaupun kita di zaman yang serba canggih,tetapi masih ada lagi manusia yang mengamalkan ilmu sihir dan khurafat yang telah wujud sejak zaman nabi Sulaiman lagi. Ilmu sihir atau santau selalunya ditujukan kepada seseorang dengan harapan dapat memberi mudarat kepada mangsa. Hal ini berlaku disebabkan perasaan hasad dengki dan iri hati yang ada didalam […]

Read More »

Gambar Hiasan Pagi 1 Syawal merupakan pagi kita berkumpul bersama dengan adik beradik yang lain sambil menjamu selera dengan makanan. Selain itu juga aktiviti bergambar dan berkongsi cerita menjadi aktiviti menarik di pagi raya. Lain pulak kisah ini, apabila dia menceraikan isterinya di pagi raya semasa semua adik beadiknya berkumpul hanya kerana……. Ikuti Kisah Di […]

Read More »

Dalam tempoh 61 tahun kemerdekaan, kita dah lalui lima fasa pemerintahan daripada lima orang Perdana Menteri sebelum Datuk Seri Najib Razak. Setiap satu daripada mereka ni dahcontribute yang terbaik dalam menjadikan Malaysia sebuah negara yang hebat. Walaupun ramai yang condemn PM Najib sebab cetus macam-macam kontroversi, Perdana Menteri yang lain pun ada jugak konflik yang dorang lalui pada […]

Read More »